Wednesday, October 15, 2008

Kattene våre

Jeg var hjemme i Bygland en tur i helga og som dere kanskje vet er jeg veldig glad i katter, ja egentlig dyr generelt, men katter er det noe helt spesielt med. Som dere kanskje skjønner er de hjemme like glad i katter som meg. Akkurat nå har vi 7 stykk. Ikke fordi vi har så vanvittig lyst til å ha så mange, men fordi de rekker å formere seg altfor fort. Den svarte hvite og orange katten er mor eller bestemor til alle de du ser på bildet. De to minste som er nederst på bildet skal gis bort, så viss noen ønsker søte kattunger så er det bare å si ifra:D


Nede fra venstre: Mini pandaen, Rosa, Emil, Pandaen og Olav
Kattene våre er veldig kosete og her ser vi Vilma slappet av i hendene til mamma.



6 comments:

Anonymous said...

Flott blogg og fine katter! Har ikke sett bloggen din før, men den var veldig bra, det må jeg si! Kan du ikke mobbe din bror litt for meg, han klarte å forsove seg til fotballen kl. 13,30 på søndag, he he!!! (nå vet alle det)

-Jostein-

Anonymous said...

Hei! Så dette er kattene som ligger i eller ved ovnen! Koselig med bibelgruppe - takk for besøket! Jeg legger deg som en lenke fra min blogg! Klem Annki

Anonymous said...

Hei Ingrid. Så gøy at du har fått deg blogg. Ufattelig nusselig katter. Jeg vil ha en!! (men det passer ikke å ha katt i Oslo sentrum, og jeg er allergisk). Jeg gjør som forrige person som kommenterte, laget en link til din blogg. Håper det er oki.

~ Margot

Claudius said...

Hei Ingrid!

Lenge siden sist! Visste ikke at du hadde blogg foer jeg dumpa inn her paa siden din. Ble skikkelig glad for aa se kattebilder, for jeg er selverklaert kattofil. Gleder meg til aa komme innom her flere ganger for aa finne flere nusselige bilder.

Jeg befinner meg i Bolivia og skriver innimellom paa bloggen. Skal proeve aa bli flinkere til aa oppdatere. Moro med blogging, i alle fall aa oppdateres paa hva som foregaar i andres liv. Haaper du fortsetter skrivinga her!

God bless U! Klemmer fra Claudius

Anonymous said...

Ja,de er kjempesøte. Små personligheter alle samma Vilma heter ho,ikke Wilma. Er fordi ho er så vill,men er jente ,så ho kunne ikke hete Villmann.

Emil er tøff. Men så ble han jo redda fra å bli drept av hankatten. Den eneste som overlevde kattedrapet i Solli. Han bryr seg katta om støvsugeren. Jeg må løfte han opp fra godstolen for å støvsuge under han.
Rosa heter Rosa fordi Olav sa at søstra var blå ( ho var brunsvart og spraglete) Da blir sikkert den neste rosa ,sa jeg (lettere ironisk til mannfolks fargesyn)
Ellers har vi store streke Ålav (Olav på setesdalsk ) og lille mørke Tittipilla. Oppkalt etter meg. Og stam mor til alle samma er den spinngale Pandaen,vill og vakker og tullete i hodet. Har vært uteligger i Lyngdalog Bygland . Men ser nå ut til å trives bra i sitt nye hjem.
Hilsen mamma til Ingrid og alle kattene

Anonymous said...

Så nydelige:)