Thursday, June 25, 2009

Besøk fra India!

Fra søndag kveld til onsdag morgen hadde vi besøk av ei indisk dame som heter Lucia Tudu. Grunnen til besøket er at siden jeg skal til India til høsten skulle jeg få mulighet til å bli kjent med noen før reisen ned. Reisen hennes til Norge går innom ulike stevner og konferanser så turen gikk ikke hit bare for min skyld. Det var utrolig koselig og ho fikk sett Setesdal fra sin beste side. Ho sa at det var det fineste stedet ho hadde sett i sitt liv, så det sier jo litt! Her er noen bilder:


På tirsdag var vi på besøk til mormor og spiste lunch. Det var utrolig koselig og god mat. Det var også veldig varmt i sola så vi måtte til slutt flytte oss. (Men digg med fin sommer!)


Mormor og Lucia ser gjennom bilder.



Ho fikk med seg et vaffeljern fra mormor. Et slik som kan legges på ild siden strøm og volt er annerledes i India. Ho hadde ønsket seg det lenge og mormor hadde et ho ikke brukte i kjelleren som Lucia fikk med seg. På kvelden ga mamma opplæring i vaffelrørelaging.

Kommer til å legge ut mer bilder og info om alt som har skjedd her i det siste (bryllup;)) senere. Akkurat nå har dagene gått i ett og jeg gleder meg til helg!

1 comment:

Anonymous said...

det var gøy ,for vi var nokså enige om att mål og vekt egentlig ikke er nødvendig når man lager mat.

så det ble en koslig stund,og et flott besøk alle dagene.

mamma