Sunday, December 28, 2008

Bygland

Det er Juleferie og jeg er hjemme i Bygland. I forgårds var jeg ute en tur og tok noen bilder av her vi bor. For 1,5 år siden flyttet vi til Byglandsgardane fra Solli. Her er det veldig fint syns jeg.

Her ser der huset. Det er også et stabbur som hører til eiendommen. Det er veldig gammelt, ca fra 1600 tallet tror jeg.


Her ser dere utsikt fra Byglandsgardane til Bygland sentrum.


Huset på oppsiden. Bak ser dere Byglandsfjorden.

Jeg gikk på tur i skogen også, så tenkte bare jeg skulle ha med et bilde av det:)

2 comments:

Merethe said...

Hei Ingrid.
Koselig at du hadde vært innom bloggen min:) Jeg er stadig innom hos deg for å se hvordan det går. Blogg er en fin ting!
Ser ut som at dere har et utrolig idyllisk sted i Bygland! Håper du har hatt en fin jul. Ønsker deg alt godt for det nye året!

Anonymous said...

Så idylliske bilder! Liker spesielt det med veien opp til huset og stabburet :)