Tuesday, December 2, 2008

Siste innspurt

Det er 2. desember og om et par uker er jeg ferdig med dette skolehalvåret. Det har vært utrolig spennende å starte helt på nytt et annet sted enn Oslo. Jeg har blitt kjent med mange bra folk og blitt del av en menighet. Jeg syns det er spennende å se hvordan man blir ledet uten alltid å tenke over det.

De siste tre ukene har jeg vært i praksis i misjonshuset det har vært veldig spennende og jeg har fått blitt utfordret på flere områder. Jeg har vært innom alle møtene de har og omtrent alt som skjer der. De har et utrolig variert tilbud og et tilbud for de fleste. Ikke bare ungdomsmøter og byforsamling men også noe de kaller International Fellowship. Der samles folk som kanskje er nyinnflyttet til Norge og ikke kan norsk.

Nå holder jeg på å gjøre ferdig to sanger jeg har skrevet som skal leveres inn neste torsdag. Det er gøy og veldig lærerikt. Det er mange ting som skal sitte når man skal levere inn noe slik. Jeg satt i studio i forrige uke i tre timer for å spille inn gitar, det er utrolig hvor vanskelig ting blir når du sitter med en pc og en mikrofon og skal ta opp lyd. Da høres alt og man spiller ikke like bra. Men tilslutt var jeg tålig fornøyd med resultatet. Jeg sitter også med Mac og keyboard og spiller inn trommer, bass, piano og strykere. Det er egentlig ganske gøy og det blir veldig bra lyd og sånn.

Så til sist vil jeg bare informere om en ting: På onsdag 17. desember har jeg hovedinstrument eksamen. Min eksamen begynner 17:20. Da er det bare å komme til Ansgar!

De andre i klassen har også eksamen den ettermiddagen og det begynner 15:30. Jeg tror det blir veldig bra så viss man har tid så anbefaler jeg å komme.:)


(Passer jeg hockey?)

10 comments:

Anonymous said...

du er bare så flink til å gjennomføre,min datter :-)

hva er galt med hokcey ??????
jeg har jo det,så ikke rart du føler for å fake en så kul sveis i blandt.

Gleder meg til eksamen, og så bra at det er så kort vei. tar med mormor også ,jeg.

mamma

Iren said...

Å, jeg skulle ønske jeg kunne hørt deg på eksamen. du er så god på gitar Ingrid - du er så musikalsk!!:)

og ja, du kler hockey, absolutt... nå kommer det snart et nytt månedens ingrid-innlegg på bloggen min;)

Iren said...

Å, jeg skulle ønske jeg kunne hørt deg på eksamen. du er så god på gitar Ingrid - du er så musikalsk!!:)

og ja, du kler hockey, absolutt... nå kommer det snart et nytt månedens ingrid-innlegg på bloggen min;)

Ingrid said...

hehe, gleder meg!

tusen takk:] Hadde vært gøy om du kom, iren, men men, sånn er det bare. Jeg har lyst til å høre deg spille piano igjen, det er altfor lenge siden!! Du får komme på besøk etter nyttår:)

jeg syns egentlig jeg var litt kul med hockey der. Mamma har hockey, men ikke så stor, ditt hår er kult mamma. og du passer det veldig godt.
Koselig om mormor også blir med:]

Anonymous said...

Hockey! Hockey! Hockey!! Jeg stemmer for hockey på eksamen! Det blir en publikumstreffer!!! :D

Anonymous said...

Når kommer sangen din på bloggen??? Enig med Birgitte, hockey på eksamen!!!

-Jorock-

Anonymous said...

Veldig bra sveis! Alt kler den smukke! Ser deg vel før eksamen, men lykke til!

Sondre Olsen said...

heftig hockey. ser ut som en artist i mgp litt nedpå 80-tallet.

Anonymous said...

kan jeg forresten låne hockyen til min eksamen? har lyst på pynte meg litt;)

Ingrid said...

hockey på eksamen ja, hehe. Det hadde vært kult.

hadde det vært min hockey skulle du fått låne den på eksamen, Birgitte da tror jeg du hadde fått skikkelig respekt! den er ikke min da, så kanskje du får kjøpe deg en egen?