Thursday, December 24, 2009

Leir i Paute

I helga var jeg på leir med ungdommene fra Canar og misjonærene fra Cuenca. Det ble en koselig helg og selv om nesten ingen av de påmeldte kom, kom det mange andre som ikke var påmeldt, noe som kan være typisk her i Ecuador. Legger ut litt bilder fra helga;

Bål på lørdagskvelden

En bille som heter "Buenas nuevas". Kjempestor! Ca 5 cm tror jeg! Den flyr mot lyset og viss den kommer på deg henger den fast med beina. Største billa jeg har sett noengang!


Noen 100 år gamle palmer.. og en av hyttene i Paute. Alle hyttene hadde navn og vi sov i "paz" som betyr fred.

Noen av ungdommene fra Canar på bibelsamling.


Litt fotballspilling ble det etter frokost





Resten satt og slappet av i skyggen


Litt sang, rektor på skolen jeg jobber på med gitar.


Vi prøvde å lære ungdommene "Min Gud er så stor" siden vi alltid må prøve å synge på Kichwa. De greide seg ganske bra, men jeg tror norsk er et ganske vanskelig språk å snakke;)


Alt i alt en Koselig helg med koselige folk.

Beklager Lite oppdatering, men det er siden jeg er uten internet i Canar. Skal legge ut litt bilder fra juleavslutningen og sånn i morra, men nå er det natta her og snart Julaften. God natt!

1 comment:

Anonymous said...

Så veldig koslige ut de ungdommene.

Billen så IKKE noe hyggelig ut,fy fillern den ville jeg ikke likt å få på meg.

Er det den misjonæren du feira julaften med som synger på det nederste bildet?

Mamma