Sunday, October 4, 2009

Før jeg drar

Det har vært noen kalde dager i Bygland nå og plutselig en morgen var det vinter ute.

Her er gradestokken rett over 0.



Ettermiddagen så slik ut:



Mens morgendagen igjen så slik ut, brr..:


Ellers: Jeg drar i morgen tidlig og disse kommer jeg til å savne:



Men jeg gleder meg mye til å dra, har måttet satt reisen på 'vent' flere ganger og gjennom det fått testet tålmodigheten min. Det har gått fint, men blir godt å dra nå:)

Jeg gleder meg til å se nye ting og å treffe nye folk. Så om alt går etter planen er jeg fremme klokken seks på tirsdag morgen (norsk tid ca 12-13 tiden) og treffer to volontører jeg ble kjent med på Gå ut senteret som er i Guayaquil nå. Det blir gøy:)

Jeg skriver her igjen så snart jeg har mulighet.

4 comments:

Siri og Jørgen said...

God tur og Guds velsignelse, Ingrid!

Anonymous said...

Vi og kattene kommer til å savne deg også.Men jeg er veldig glad for at du følger drømmene dine. God tur og Gud velsigne deg og de du nmøter på.Flott bilder du har tatt og flere følger vel,men fra en anne kant av jorda.Mamma.

Ingrid said...

Kommet meg på bussen mot oslo:) glad i dere. vi snakkes

Anonymous said...

Nydelige bilder du hadde....god tur!!
Livpetra:)