Wednesday, October 7, 2009

Fremme

Akkurat nå er jeg i Guayaquil, Uheldigvis er ikke bagasjen min det og kommer nok ikke før til fredag. Derfor blir dette et raskt innlegg siden ledningen er i sekken. Men jeg vil vise noen bilder fra første dag her. Alt er bra, bortsett fra litt trøtthet etter en av de lengste nettene i mitt liv. Det er godt å være i Guayaquil, varmen er utrolig god etter å ha kjent noen iskalde høstdager før jeg reiste.

Jeg reiser videre til Cuenca i morgen tidlig og skal være der fremover for å bo hos en familie og lære spansk.På vei ned til flyplassen, legg merke til vulkanen som stikker opp på 6000 meters høyde i bakgrunnen.

En av de mange fine palmene her. Utrolig stilige!

To volontører på IBLE(senter for bibelundervisning) i Guayaquil, Linda og Kjetil.

Ei lita jente som heter Ruth som bor på IBLE med familien.


8 comments:

Kristine said...

Så godt å vite at du har komt trygt fram!!! Ønsker deg strålende dager, og gleder meg til å høre mer :)

Anonymous said...

Flotte bilder!!!
Håper du får tid til å legge ut litt historier og bilder her på siden. Lykke til!!!

-Jorock-

Anonymous said...

så gøy å se litt av hvordan det er rundt deg nå. nydelig tulle du har fått møte. kos deg masse.her er det kaldt fortsatt,men varmt ved ovnen :-)
mamma

Birgitte said...

godt du er trygt framme Smingrid!! Gleder meg til å lese mer :)
klem

Anonymous said...

Slutter meg til alle de andre kommentarene:) Godt du er trygt fremme!! Livpetra;)

dag ola said...

Pensé que podía hablar español, aunque podría llegar a ser un poco oxidado con el tiempo. Tienen un agradable estancia, escribir mucho en este blog y todos los mejores deseos!

-dag ola-

dag ola said...

og takk til google translator som hjalp meg med å hente opp spansken igjen.. :)

lykke til ingrid. me er der i bønn for deg!

Ingrid said...

hehe, jeg skal faar nok ett fint opphold dag ola:D Jeg haaper bare jeg greier aa komme inn i spansken. Skal ha fire timer spansk hver dag 5 dager i uka de forste tre-fire ukene. To timer gramatikk og to timer snakking. Satser paa at det blir greit. Takk for mange fine kommentarer! Skriver mer her snart:D