Monday, October 12, 2009

Her bor jeg


Utsikt fra rommet, en kiosk, et falleferdig hus og et hestebeite (helt til høyre)


Min seng med en fantastisk plakat av et latin-amerikansk metalband over;)

Pulten min

Enda mer utsikt bortover veien. Bor rett ved to elver så der jeg bor blir kalt La Isla (øya) siden elvene rammer inn området. Veldig koselig sted.
Fin solnedgang:)

Dette er ikke i sentrum av byen, sentrum ligger frem og til høyre for bildet, men godt at det er litt fredelig. (med unntak av hunder som bjeffer overalt i Ecuador;))

3 comments:

Kjetil Austad Endal said...

"Her bor jeg" leste jeg og så bildet av det falleferdige huset. Haha.

Etterpå så jeg "utsikt fra rommet".

Artig med hyppige oppdateringer, Ingrid.

Vi er akkurat tilbake etter en kjempeannerledes leir. En spesiell opplevelse var det i alle fall!

Birgitte said...

Så her skal du bo ei stund ja..ikke verst du:) Artig å se! klem

Anonymous said...

Gøy å se hvordan du bor!:)
Livpetra