Monday, October 12, 2009

Søndag

Jeg bor som dere vet med en vertsfamilie her i Cuenca og igår dro vi på tur til et sted halvannen time utenfor Cuenca. Der var det litt varmere og vi skulle derfor bade:) Det ser ikke ut som mengden biler har noe å si for hvor mange som kan være med. Vi var 16 stykk og hadde to biler der den ene var en toseter. Derfor måtte syv stykk sitte på lasteplanet til pickupen. I den andre bilen var det plass til 5, men 2 unger fikk lov til å sitte i bagasjerommet bak foreldrene. Hadde dette vært i Norge ville nok ingen av sjåførene hatt lappen lenger. Men det ble en gøy tur med masse folk, mat, bading og fin natur.

Her er jeg og Stefani, en av søskenene i familien jeg bor hos bakpå pickupen.

To brødre, David og Juan. Også i familien

Bananplanter, nam. Mye bananer her.


Nicko og jeg har plukket frukt, husker ikke navnet.

Også ble det masse bading selvsagt;) Utrolig digg!


Midt inni skogen, med mange palmer. Utrolig fint:D


På vei hjem, alle var trøtte og sov på lasteplanet. Fin solnedgang.


Her et panoramabilde over plassen, Bassenget var ikke bøyd, men ble det når jeg satte sammen fire bilder, men se bort ifra det. Veldig fint der:)



2 comments:

Anonymous said...

må si det ser deilig ut med såpass varme at man kan bade.her er det kaldt,rett og slett. frost på bilruta om morgenen. kos deg masse
mamma

Birgitte said...

ååå..bading..så stas!! Så utrolig skjønt ut! Flotte palmer og masse folk! :D